Een verhuis roept vragen op, dat begrijpen we. Daarom vind je op deze pagina een handig overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat gerust iets weten — wij zorgen voor een antwoord.
De precieze verhuisdatum is voorlopig nog niet bekend. De verhuis staat sowieso gepland na de zomer van 2025 en we houden je op de hoogte van zodra we meer zicht hebben op een concrete timing. Wil je op de hoogte blijven? Bezoek dan geregeld de website en volg ons op Facebook, Instagram en/of LinkedIn zodat je zeker niets mist. Ontvang je graag de belangrijkste updates in je mailbox? Schrijf je dan hier in op de nieuwsbrief.
Ja, beide Cfinance kantoren zullen naar de nieuwe locatie op Oosteroever verhuizen. We brengen ons team samen op één locatie. Dat wil zeggen: nog meer expertise en enthousiasme bijeen. We verwelkomen je na de zomer van 2025 graag met dezelfde vertrouwde service en hetzelfde deskundige team in de Fortstraat 27.
We maken de overstap naar een nieuwe locatie om jou als klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Crelan kiest bewust voor grotere kantoren met meer specialisten om een nog betere service te kunnen bieden en wij kiezen mee voor die aanpak. Vanuit die visie kiezen we voor één centraal kantoor waar ons volledige team samenwerkt onder één dak. Zo bundelen we onze expertise en kunnen we je nog persoonlijker en efficiënter helpen. Het nieuwe kantoor is een moderne, professionele plek die voldoet aan alle hedendaagse normen. Bovendien is de nieuwe locatie makkelijk bereikbaar en zijn er parkeerplaatsen vlak voor de deur. Zo kom je altijd zorgeloos langs voor advies, een afspraak of om veilig geld af te halen.
Nee, als klant hoef je niets te ondernemen. Het enige wat voor jou verandert, is de locatie van het kantoor. Na de zomer van 2025 zal je Cfinance niet langer terugvinden op het Wapenplein in Oostende of aan de Driftweg in Bredene, maar in de Fortstraat 27 op Oosteroever. Het nieuwe kantoor zal vlot bereikbaar zijn met parkeerplaatsen vlak voor de deur.
Nee, het enige wat verandert is de locatie van het kantoor. Verder blijven we de professionele, vertrouwde Crelan bankagent en onafhankelijke verzekeringsmakelaar bij wie je terechtkunt voor al je betaalverkeer, beleggingsadvies, kredieten en verzekeringen. Jouw Oostendse connectie. Alleen doen we dat binnenkort met het volledige team vanuit een nieuw kantoor, helemaal op maat van de toekomst.
Het nieuwe kantoor zal terug te vinden zijn in de Fortstraat 27 op Oosteroever in Oostende. Deze bewust gekozen locatie zal erg vlot bereikbaar zijn en wordt voorzien van meer dan voldoende parkeergelegenheid. Daarnaast beschikken we er over moderne en mooie ruimtes waar we je in alle comfort en discretie kunnen ontvangen.
Daar kunnen we helaas geen antwoord op geven. Wij huren dat pand en weten het zelf ook niet.
Daar kunnen we helaas geen antwoord op geven. Wij huren dat pand en weten het zelf ook niet.
Absoluut. Het nieuwe kantoor is gemakkelijk bereikbaar, zowel met de wagen als met de fiets. Er is ruime parkeergelegenheid aan het kantoor, zodat je zorgeloos kan langskomen. Ook voor fietsers voorzien we voldoende mogelijkheden om veilig te parkeren.
Ja, de openingsuren blijven hetzelfde.
Ja, de geldautomaten op het Wapenplein en aan de Driftweg verdwijnen. Als alternatief zijn er in de buurt van het Wapenplein twee neutrale CASH-punten waar je terechtkunt om contant geld af te halen: in de Kapellestraat en bij het Kursaal. Ook in Bredene is er op 250m van het bestaande kantoor aan de Driftweg een neutraal CASH-punt. Daarnaast kun je uiteraard steeds geld afhalen aan de nieuwe locatie op Oosteroever.
Ja, je kan nog steeds op dezelfde manier een afspraak maken bij je vertrouwde Cfinance adviseur. De contactgegevens (e-mailadres en telefoonnummer) blijven ongewijzigd.
Zeker, het nieuwe kantoor zal beschikken over een geldautomaat waar je zorgeloos cash geld kunt afhalen in een veilige omgeving. Daarnaast zal je ook op elk moment van de dag geld kunnen storten aan de nieuwe bankautomaat.
Zeker. We blijven resoluut kiezen voor een persoonlijke aanpak met de service die je van ons gewoon bent.
Die blijft op dezelfde manier verlopen zoals nu reeds het geval is: via mail, per telefoon of op kantoor.
Ja, de kluizen verdwijnen. Daar wordt iedereen met een kluis persoonlijk van op de hoogte gesteld.
Nee, er komen geen nieuwe kluizen.